Var med i Skrapans julklappsjakt!

I jul är Skrapan generös och lottar ut massor av julklappar. Lista ut var ledtråden i skyltfönstret leder och hämta din lott i en av Skrapans butiker. Då är du med med i Skrapans julklappsutlottning den 23 december.

Skrapans Julklappsjakt börjar den 28 november och pågår varje dag fram till den 22 december. För att delta i jakten på julklapparna ska man titta in i Skrapans skyltfönster på Götgatan 78. När man klurat ut var dagens ledtråd/ledtrådar leder gäller det att skynda sig dit och hämta sin lott. Varje dag visas en eller två nya ledtrådar i skyltfönstret som ger dig chans att vara med i julklappsutdelningen.

Spännande julklappsutlottning den 23 december
Om du får tag i en lott gäller det att spara den till Skrapans julklappsutlottning den 23 december kl 16.00. Då dras 32 vinnare som vardera får en julklapp - en från varje butik på Skrapan. Första pris är en Mini-PC.

- Skrapan har spännande butiker och julklappar för alla. Med årets julaktiviteter vill vi ge våra besökare möjligheten att upptäcka Skrapan på ett avslappnat och roligt sätt, säger Dan Ljungwall.

På med kronan eller låt skägget växa!
Tryter julklappskassan? Kom in och handla på Skrapan mellan 11 och 13 december iförd luciakrona eller sätt på dig ett tomteskägg den 18 december. Alla godkända luciakronor/skägg ger rabatt på utvalda delar av sortimentet i Skrapans butiker . Varje butik har olika erbjudanden, så ta en rundvandring innan du plockar av din krona eller ditt skägg.

Luciakronarabatt, 11-13 december. Alla luciakronor som sitter på huvudet godkänns (inga levande ljus i kronan).

Tomteskäggsrabatt, 18 december. Minst 10 cm naturligt skägg eller lösskägg krävs för rabatt.

Läs hela decemberprogrammet för Skrapan Jul i bifogad pdf

Centrumledare, Skrapan

Fastighetschef, Vasakronan
Tel: 08-566 20645

• julklappsutdelning
  • erbjudanden

Gallerian Skrapan hittar du på Götgatan 76-78 i Stockholm. Öppettider: Måndag-fredag 10-20. Lördag 10-18. Söndag 11-18. För mer information om Skrapan se www.skrapan.se. Skrapan ägs av Vasakronan som är Sveriges största fastighetsbolag med ett fastighetsbestånd värderat till ca 73 miljarder. Vasakronan erbjuder kontor, butiker och bostäder i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö och Lund. Vasakronan arbetar långsiktigt med största möjliga hänsyn till både människor och miljö. Mer information om Vasakronan finns på www.vasakronan.se.