Kontorsmagasinet bjuder alla handlande kunder på glass

Nu är sommaren som bäst, semestern drar igång för många och det ryktas om att vädret snart kommer att visa sin finaste sida. Kontorsmagasinet ger nu glassogram till ALLA handlande kunder!

Glass... man skulle kunna kalla det sommarens livselexir. För visst är det en självklarhet under sommaren!? Glassbolagen släpper nya sommar editions och köerna ringlar sig långa till glassbodarna på stan. Men som fler goda ting i världen är inte glass gratis, några slantar blir det allt. Därför har Kontorsmagasinet ett ypperligt erbjudande som ger ALLA handlande kunder ett glassogram!

Glassogrammet ger dig en valfri GB-glass och inlöses på Pressbyrån. Erbjudandet kommer att gälla hos Kontorsmagasinet från och med den 20 juli och månaden ut, så det gäller att illa kvickt surfa in på Kontorsmagasinets hemsida!

Varför inte köpa några läskande drycker till sommarhuset eller till konferensrummet?  Eller kanske en liten vattenleksak till barnbarnen på stranden? Hur som haver, vad än faller dig i tycket, får du ett glassogram som garanterat kommer vara en uppskattat present till dig eller till någon i familjen.

Det går bra att handla hos Kontorsmagasinet både som företagskund och som privatperson.

Glassiga hälsningar Kontorsmagasinet!

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD
E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

• glassogram
  • leksaker
  • kontorsvaror
  • kontorsprodukter
  • företagsinköp
  • kontorsmagasinet
  • kontorsmaterial
  • glass

Om Kontorsmagasinet

Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige.
Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett
brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Kommendörsgatan 30 i Stockholm.