Tapflo anställer ny säljare för Stockholmsregionen och norra Sverige

Tapflo anställer ny säljare för Stockholmsregionen och norra Sverige

Tapflo har anställt André Hallberg som ny teknisk säljare med ansvar för Stockholmsregionen och norra Sverige. André kommer närmast från en tjänst som utesäljare hos Robota och har tidigare arbetat som drifttekniker på flera värmeverk.

André kommer att arbeta med hela vår programserie av pumpar och flödeslösningar och är ett välkommet tillskott i vår säljorganisation samt för våra kunder i Mellansverige och norrut.

André började sin anställning den 7 januari och du når honom på andre.hallberg@tapflo.com och 0704-65 64 18

• Anläggningsindustri

Tapflo AB tillverkar och levererar pumpar för effektiv och säker vätskehantering inom modern kemi- livs- och läkemedelsproduktion. Vi är verksamma över hela Sverige med huvudkontor, serviceverkstad och lager i Kungälv utanför Göteborg. Vi har varit verksamma på den svenska marknaden i 40 år och är idag ett av Sveriges största pumpföretag. Lång erfarenhet, kunnig personal och ett starkt kundfokus gör oss till en säker och stabil samarbetspartner i allt som rör pumpar.

Tapflo AB är en del av Svenska Tapflo Group, Europas största producent av membranpumpar och en ledande distributör av industripumpar med dotterbolag och återförsäljare i 75 länder. Verksamheten är miljöcertifierad och kvalitetscertifierad enligt ISO.