Tapflo AB öppnar dörrarna till nya lokaler

Solen sken från blå himmel och allt var på topp när Tapflo AB ordnade Öppet Hus för att premiärvisade sina nya faciliteter och samtidigt manifestera att Temag Pumpar nu efter namnbytet helt inkorporerats i företaget.

För de mest inbitna inleddes dagen med pumputbildning där det bjöds på teori blandat med information om produktnyheter, praktisk genomgång och olika provkörningar i vår nya testanläggning

Vid lunchtid strömmade det sedan till rejält med besökare och under ett par intensiva timmar bjöds alla gäster på en eftermiddag med information, produktutställningar, god mat och mingel.

Under en rundvandring i föreretagets nya och större lokaler för kontor, montering service och lager fick alla gäster en chans att lära sig mer om Tapflo som företag och fick samtidigt en inblick i företagets internationella framgångar och stora satsningar ute i världen. Det bjöds även på smakprov och handfasta exempel från de otaliga applikationer där Tapflos produkter kommer till andvändning.

Tapflos VD Håkan Ekstrand är mycket nöjd med utfallet av satsningen på en Öppet Hus dag och beskriver dagen som helt igenom lyckad. – För oss på Tapflo var arrangemanget ett tydligt avstamp mot något nytt och positivt, vilket var en känsla vi gärna ville dela med alla som på något sätt har bidragit till vår framgång. – Ett varmt tack till alla positiva och fantastiska människor som bidrog till att det blev en mycket lyckad dag, avslutar Håkan.

• hygieniska pumpar
  • industripumpar