Taste Sensation på My Newsdesk!

Taste Sensation OÜ grundades 2010 som en logisk utveckling av en grupp entreprenörer i Sverige. Vi är general agent samt exklusiv distributör av nya unika, innovativa koncept drycker.

Även om vi fortfarande är ett nystartat företag täcker vår distributionsverksamhet redan större delen av Europa och vissa länder även utanför Europa.

Vi strävar efter att leverera den bästa servicen och de bästa varor till våra kunder till mycket förmånliga och konkurrenskraftiga priser. Vi har ett brett sortiment restaurang och bar tillbehör av hög kvalitet, vi har även ett flertal fullt kompletta mobila barer för bl.a Cocktail Catering. Grillat och kallskuret finns också som ett komplement. Vi har flera professionella bartenders att tillgå, vilka har tävlat i både EM och VM med goda resultat.

Vi har allt för ett riktigt lyckat event!

Vi har uppmärksammat ett flertal artiklar vilka blivit publicerade utan vår vetskap vänligen meddela oss vid intresse av en eventuell publicering

Tack på förhand!

Taste Sensation OÜ