TaxiKurir behåller och permanentar Arlandapriset 470:-

I mitten av juni sänkte TaxiKurir priset på taxiresor till och från Stockholms city – Arlanda från 520 SEK till 470 SEK. Priset blev en succé och har fått till följd att TaxiKurir har ökat antal körning på sträckan ordentligt.

TaxiKurir har därför beslutat att behålla och permanenta det fasta priset 470 SEK till/från Arlanda – Stockholm inom tullarna.

-Som Sveriges marknadsledande taxibolag känner vi ett stort ansvar för våra kunder. Vi vill erbjuda ett fast, lågt pris. Inga krångligheter. Vi vill att alla ska känna förtroende för oss. De ska vara säkra på att få en trygg och bekvämresa till ett på förhand fast pris, förklarar Magnus Klintbäck, VD TaxiKurir Stockholm.

• miljöbil
  • säkerhet
  • taxameter
  • taxi
  • taxi kurir
  • taxiavgifter
  • taxibil
  • taxibilar
  • taxikurir
  • taxikurir i stockholm
  • fast pris
  • fast taxipris
  • fast pris arlanda

Om Taxi Kurir i Stockholm AB

TaxiKurir är Sveriges största, rikstäckande taxiorganisation. Vi finns representerade med varumärket TaxiKurir i mer än 40 av Sveriges största städer. Vi är även etablerade  i Norge, i Danmark och i Lettland.
TaxiKurir har de senaste femton åren varit AAA-klassat enligt Soliditet. TaxiKurir har också högsta kre
ditvärdighet (5) enligt UC Risk.

www.taxikurir.se

Magnus Klintbäck