Maarit Cajstedt, regionssäljare på Team Tejbrant

Team Tejbrant välkomnar ny medarbetare!

Tejbrant förstärker på säljsidan

Team Tejbrant har fr.o.m februari 2021 anställt Maarit Cajstedt som distriktsäljare.

Maarit är bosatt i Stockholm och kommer från Speed Services där hon innehaft ett antal positioner under en 10-årsperiod, alla med mer eller mindre säljfokus.

Till saken hör att Maarit har, innan sin anställning på Speed Services, varit anställd hos Team Tejbrant i 19 år så startsträckan kommer att vara betydligt kortare än den annars skulle vara.

Med Maarit kommer Team Tejbrants försäljningsorganisation därmed att vara heltäckande från norr till söder. För vidare info se web.

Vi hälsar Maarit riktigt välkommen – tillbaka.

Lisa Liljelund

Presskontakt Marknad- & säljsupport 08-505 230 31

Möjligheternas utemöbler

Team Tejbrants flexibla profilsystem, med dess funktionellt designade väderskydd, finns tillgängliga i en mängd olika utförande. Aluminium och glas i kombination bidrar till att det är lätt att hålla produkten ren och att den passar väl in i alla typer av miljöer. Vårt system gör produktionen särskilt modifierbar, vilket gör att vi smidigt kan anpassa skydden även till dem mest specifika önskemålen.

Team Tejbrant
187 13 Täby