Designfronten gör det enkelt att eftermontera TECE duschtoaletter utan en omfattande renovering.

Smidigt byte till duschtoalett

TECEs nya designfront erbjuder en smidig lösning för byta till en TECEone duschtoalett utan att behöva göra ingrepp i väggarna. Denna smarta designfront är det idealiska valet för den som önskar förnya sitt badrum utan en omfattande renovering. All teknik är elegant dold bakom fronten!

Designfronten är anpassad för eftermontering av TECE duschtoaletter och har en matt svart eller matt vit yta som motverkar fingeravtryck, vilket förenklar rengöringen. Tillverkad av fuktresistent högtryckslaminat garanterar designfronten långvarig hållbarhet och en visuellt tilltalande finish. Med en vikt på bara 6,7 kg och förmonterade spår för enkel vattenanslutning är installationen snabb och kräver minimalt med verktyg.

Designfronten är utformad för att vara helt kompatibel med befintliga TECE wc-fixturer och duschtoaletter. För de som redan har en TECE wc-fixtur, ger denna innovativa lösning möjligheten att enkelt uppgradera till en duschtoalett, utan behov av större ingrepp i väggen.

Jonas Elfborg

Produktchef 0733-936040