Vi söker en driven utesäljare till vår verksamhet i Sundsvall

Vi söker en driven utesäljare till vår verksamhet i Sundsvall

Vi söker just nu en driven och affärsfokuserad säljare som vill utvecklas och nå framgång tillsammans med motiverade och kompetenta medarbetare på vårt kontor i Sundsvall. Teknikprodukter Nordic AB är en resursstark aktör som jobbar med ständiga förbättringar för att växa och utvecklas. Vi står stadigt med båda fötterna på jorden och våra framtidssatsningar påverkas inte av samhällsutmaningar som till exempel inflation eller lågkonjunktur.

Vi samarbetar med OnePartnerGroup i den här rekryteringen, urval och intervjuer sker löpande, skicka in din ansökan snarast via länken nedan:

Ledigt jobb: Utesäljare till Teknikprodukter Nordic AB i Sundsvall

Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarige Sandra Högberg på telefon 073-765 40 24.

Om jobbet

Som säljare på Teknikprodukter ansvarar du för att ständigt ta vara på möjligheter och utveckla våra affärer. Du arbetar med hela vårt sortiment och bearbetar både nya och befintliga kunder. Du kommer att ta över en befintlig kundstock och jobba med att bygga upp och utveckla relationer med dina kunder. Vi tror på frihet under ansvar och du planerar själv ditt arbete och ditt resande. Ditt geografiska ansvarsområde kommer vara norra Sverige, från Söderhamn i söder till Kiruna i norr och uppskattningsvis kräver tjänsten ca. 80 övernattningar per år. Din bas kommer att vara på Teknikprodukter och Rönnes i Sundsvall. Vi erbjuder ett spännande jobb i ett välskött företag med kunnig, erfaren och lojal personal.

Vi söker dig som är målinriktad och resultatdriven, du är självgående och trivs med att driva dina affärer framåt. Då du har stor frihet och möjlighet att själv planera ditt arbete krävs det att du är disciplinerad och har hög arbetsmoral. Det är meriterande om du har erfarenhet från industrin och vi tror att du har ett stort tekniskt intresse. Det är inte nödvändigt att du har erfarenhet som säljare, men du behöver ha en säljprofil och trivas med kundkontakten. Då du till stor del av din tid är på resande fot behöver du trivas med att skifta miljöer och hålla ett högt tempo. Du känner dig bekväm i de flesta sociala situationer och har lätt för att bygga relationer med olika typer av människor. Vi ser fram emot ett långsiktigt samarbete där du har ett tryggt stöd av en erfaren säljavdelning samt stora möjligheter till personlig utveckling i din yrkesroll. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i den här rekryteringen.

För att vara aktuell för den här tjänsten krävs att du har B-körkort, goda kunskaper i Office-paketet, svenska och engelska i tal och skrift.

Vårt erbjudande

Du erbjuds ett omväxlande och roligt arbete i ett svenskt, ekonomiskt stabilt bolag som ingår i en börsnoterad koncern. Du får marknadsmässig lön och bonus när du når dina mål. Rönnes och Teknikprodukter främjar en hälsosam och aktiv livsstil och erbjuder friskvårdbidrag på 3000 kr/år och företaget bekostar alla startavgifter till motionslopp du vill delta i t ex Vårruset, Stockholm Marathon, Vasaloppet etc.