Ny säljansvarig för Scandinavian Friction

Ny säljansvarig för Scandinavian Friction

För att förvalta och utveckla Scandinavian Frictions stolta arv har vi anställt Markus Leufkens som ansvarig för just det affärsområdet. Markus kommer i första hand att arbeta med de MRO-kunder som behöver teknisk hjälp med lösningar för både hög och låg friktion. Typiska branscher är till exempel gruvdrift, stålverk och vattenkraftverk.

Markus kommer närmast från Alnab där han har arbetat som Distriktschef. Han har en gedigen erfarenhet av lösningsorienterad försäljning mot service och underhåll. Markus utgår från vårt försäljningskontor i Göteborg som även fungerar som huvudkontor för affärsområdet Scandinavian Friction. Han har ett väldigt stort engagemang för att hjälpa våra kunder och har redan blivit ett värdefullt tillskott för oss.