Spännande karriärmöjligheter hos Teknikprodukter

Spännande karriärmöjligheter hos Teknikprodukter

Vi på Teknikprodukter är glada att dela med oss av två spännande karriärmöjligheter som passar perfekt för er med tekniskt intresse och passion för försäljning. Hos Teknikprodukter prioriterar vi värderingar som gemenskap, prestigelöshet och pålitlighet. Som teknisk utesäljare kommer du att bygga vidare på vår starka grund och arbeta med vårt framgångsrika sortiment inom Tätning, Friktion och Kraftöverföring.

Ditt uppdrag är att bearbeta och utveckla kundrelationer inom ditt distrikt. Den ena tjänsten är med placering i Sundsvall och den andra på vårt kontor i Göteborg.

Vi välkomnar personer med tekniskt intresse och erfarenhet av svensk industri. Försäljningserfarenhet, teknisk utbildning samt erfarenheter från Processindustrin är meriterande. B-körkort är ett krav för tjänsten. Vårt mål är en jämn könsfördelning, och vi uppmuntrar särskilt kvinnliga sökande.

Låt oss tillsammans skapa framgångsrika och långsiktiga lösningar. Ansök redan idag och bli en del av vårt engagerade team!

Läs mer och ansök till tjänsten i Sundsvall här!

Läs mer och ansökt till tjänsten i Göteborg här!