Vi generationsväxlar och börjar snart sökandet efter nya hungriga säljare

Vi generationsväxlar och börjar snart sökandet efter nya hungriga säljare

Två av våra mest erfarna och kunniga säljare kommer snart att gå i välförtjänt pension. Därför kommer Scandinavian Friction och Teknikprodukter under hösten att påbörja rekrytering av två nya engagerade säljare. Vi erbjuder chansen att bli en del av två väldigt expansiva och nytänkande säljorganisationer.

Scandinavian Friction och Teknikprodukter satsar nu på att utveckla och stärka vår säljkår inför framtidens utmaningar. Vårt mål är att inom kort knipa den marknadsledande positionen som en engagerad partner åt viktiga svenska tillverkningsföretag. Detta gör vi genom att leverera affärsvärde i form av optimala lösningar som ökar kundens konkurrenskraft. Trygghet, kvalitet och service får man på köpet.

Vår vision är att på ett avgörande sätt bidra till att våra kunders produkter är de mest konkurrenskraftiga på marknaden. Vi brinner för våra kunders utmaningar och att skapa optimala lösningar som ger våra kunder Värde i alla delar.

Vi erbjuder våra säljare:

• En spännande utmaning där vi tar initiativet att förbättra några av Sveriges viktigaste branscher.
  • En roll med fokus på försäljning och även att utveckla strategier tillsammans med Försäljningschefen.
  • En viktig roll i ett svenskt, ekonomiskt stabilt bolag som ingår i en börsnoterad koncern
  • Kompetenta kollegor i ett bolag rustat för framtiden.
  • För rätt person, bra förmåner och en mycket stor utvecklingspotential.
    Vill du vara en viktig del i Scandinavian Frictions och Teknikprodukters utvecklingsresa?