Vi hjälper dig med dina tätningar!

Vi hjälper dig med dina tätningar!

Du vet väl att Teknikprodukter har Sveriges största och bredaste lagerhållna sortiment på tätningar? Varje dag hjälper vi mängder av kunder med snabba svar, teknisk rådgivning och omgående leverans.

Oavsett om du behöver Hydrauliktätningar, O-ringar eller Radialtätningar kan vi hjälpa dig med snabb service och korta leveranstider. Bland våra kunder återfinns både stora tillverkare av hydrauliska cylindrar och små serviceverkstäder - Vi finns här för alla!

Har du behov av CAD-ritningar eller en O-ringskonfigurator rekommenderar vi ett besök på vår hemsida.

Du har väl ett exemplar av Teknikprodukters Tätningskatalog?

Ett värdefullt verktyg som varje dag hjälper svenska företag att hitta smartare, effektivare och säkrare tätningslösningar. Med hjälp av vår Tätningskatalog kan den svenska industrin fortsätta stärka sin ställning och konkurrenskraft på den internationella marknaden. Något vi är väldigt stolta över.

Skicka ett mejl till order@teknikprodukter.se eller ring 036-37 62 00 för att beställa den senaste utgåvan av Tätningskatalogen. Givetvis helt utan kostnad.

Om du föredrar en digital version kan du kika in på vår hemsida istället.

Testa oss gärna – vi älskar utmaningar och tar oss an alla uppdrag med service, kunskap och engagemang i världsklass!