Black Friday blir Green Friday!

Black Friday blir Green Friday!

I takt med att Black Friday närmar sig och vi omges av en virvelvind av erbjudanden och rabatter, väljer vi på Teknikprodukter att föra hållbarhetens fackla vidare. Vi ser denna dag som en möjlighet att inte bara erbjuda fantastiska produkter, utan också att inspirera till en mer hållbar och medveten konsumtion.

I stället för att dras med i köpfesten strävar vi efter att skapa långsiktigt hållbara och energieffektiva lösningar för våra kunder. Black Friday är för oss en chans att göra något extraordinärt. Därför kommer vi att donera 5% av fredagens omsättning till Världsnaturfonden, ett steg mot att bevara regnskogen och stödja hållbara initiativ globalt.

På vår hållbarhetsresa, förankrad i våra småländska rötter, strävar vi efter att vara en del av förändringen inom industrin. Vi vill vara en drivkraft för smartare och mer energisnåla lösningar. Hållbarhet för oss innebär inte bara minskad miljöpåverkan och låg energiförbrukning, utan även att erbjuda produkter som håller över tid och skapar en positiv inverkan.

Vi arbetar långsiktigt och målmedvetet för att minska de klimatavtryck som vår verksamhet genererar. Vi bjuder in er att vara en del av denna resa mot en mer hållbar framtid. Tillsammans kan vi göra små, men betydelsefulla förändringar. Som er leverantör är vi öppna för förändringar som kan hjälpa er i övergången till en mer hållbar framtid. Det kan innebära minskade transporter, användning av miljövänliga material eller bidrag till energieffektivisering.

”Det är min förhoppning att alla ni som läser vårt nyhetsbrev håller med om att detta är ett bättre sätt att uppmärksamma Black Friday och att några av er gör gemensam sak med oss.”
- Per Alfredsson, Verkställande Direktör