Lär känna oss på Teknikprodukter!

Lär känna oss på Teknikprodukter!

Idag träffar vi Per Alfredsson, Teknikprodukters VD. Per delar med sig av sin passion för att vara involverad i olika aspekter av företaget. Han pratar om hur han aktivt engagerar sig i försäljning, personalhantering och vårt viktiga hållbarhetsarbete. Hans breda kompetens och engagemang är en stor del av vad som driver Teknikprodukter framåt.

Men det är inte bara arbete som definierar Per. På sin fritid hittar du honom ofta på fotbollsplanen, där han njuter av kvalitetstid med sin familj. Han är också en hängiven hemmafixare och missar inte en chans att fixa i sin trädgård.

Sedan får vi även lära oss en viss spännande detalj om Pers språkkunskaper… Tja, vad det är får du vänta och se i intervjun!

Ta en titt på intervjun för att lära känna Per och få en inblick i Teknikprodukters ledarskap och värderingar. Vi är stolta över att ha honom som en del av vårt team och ser fram emot vårt samarbete framåt.

Se hela intervjun här!