Gå direkt till innehåll
Dilmah Elixir säljs i PET-flaskor i Sverige för att hålla transportvikten lägre.

Därför leder Tekompaniet försäljningstoppen i världen för Dilmah Elixir

Dilmah gratulerar Tekompaniets VD Håkan Kjellström och hans team till att vara i försäljningstoppen i världen för Dilmah Elixir just nu. Se PDF för den ursprungliga nyheten på engelska.

Hur genomfördes detta?

Lansering

• Dilmah Elixir introducerades i Sverige under mässan Fast Food & Café och fick ett mycket positivt gensvar.
  • Tekompaniet presenterade sedan produkten för vendingkunder, där Café Bar var först ut och som tog in stora volymer.

Närvaro Online
En separat svensk webbsida för Elixir, utvecklas just nu tillsammans med Dilmah.
Den kommer att visas på www.dilmah.se

Erbjudanden

• Framtagning av branschspecifikt säljmaterial.
  • Svart plexiställ för Foodservice- och Vendingkunder.
  • Erbjudande: köp tre Elixirflaskor och få ett plexiställ.
  • Varuprover genom liten 60 ml flaska