ÅRETS COMEBACK: Tina Thörner + Jutta Kleinschmidt + X-raid = Abu Dhabi Desert Challenge 1-7 april 2016

Just nu befinner hon sig i Frankfurt och planerar sin comeback med X-RAID teamet. Fotografering, intervjuer och såklart planering av ett av extremt varmt 7 dagarsrally tillsammans med Jutta Kleinschmidt.

”Jag satt mitt i redigeringen av min nya föreläsningsserie när samtalet kom. På min 50-års dag. En bättre present kunde man inte få! Att vara mitt i livet och fortfarande aktuell i en av världens tuffaste sporter känns fantastiskt. Dessutom att få göra comeback tillsammans med den enda kvinnliga vinnaren av Dakarrallyt, Jutta Kleinschmidt. Ja, det har varit häftiga dagar! Nu är det bara att ladda om, lägga mig i hårdträning och sedan blir det åka av i Liwa öknen!” – TINA THÖRNER

Kör med: Jutta Kleinschmidt Plats: Liwa Desert
Datum: 2016.04.01-2016.04.07 Fordon: 350 hk X-RAID Buggy
Om Abu Dhabi Desert Challenge: http://abudhabidesertchallenge.com/index.aspx

Internationell pressmeddelande X-raidTeam här!

OM TINA
Tina är en av världens främsta kartläsare genom tiderna. Hon brinner för kunskap och mentala verktyg. Tina startade sin framgångsrika karriär inom motorsporten 1990 och har genom åren gjort allt från att blivit historisk i mellanöstern genom att vinna rallyn med Nasser Saleh Al-Attiyah (Qatar) till att coacha svensk segling och hockeylag till guldmedaljer, för att nämna några. Hon har även vunnit Rampfeber (TV4) och kommit trea i svenska Let ́s Dance (TV4). Tina brinner för att inspirera och motivera. Hon är starkt engagerad i världens ungdomar och har byggt upp utbildningsplattformen YourAcademy som ger möjlighet för ett innovativt och motiverande inlärande. Tina föreläser på svenska, engelska och tyska och hennes olika föreläsningar är alltid fyllda av action från start till mål. Just nu lanserar hon en ny serie med föreläsningar som bygger på områdena Ett hållbart arbetsliv och Psykosocial arbetsmiljö. Det finns en unik kompletterande coachande live webbinarserie där fördjupningar görs på hennes digital plattform. För de som vill skapa en bestående förändring med hjälp av Tinas professionella coaching på nära håll.

AKTUELLT MED TINA
Tinas nya föreläsningsserien
Tinas blogg
Tinas hemsida
Tinas Facebook
Tinas Instagram
Tinas twitter

INTERVJU

Tina är tillgänglig i Sverige för intervjuer från torsdag kväll 3 mars, under fredag 4 mars samt eventuellt helgen 5-6 mars (Stockholm). Vänligen kontakta Annette Ericsdotter Bettaieb, annette@tgim.se, 070-777 91 00

BOKA EN FÖRELÄSNING med en av Sveriges populäraste föreläsare
Tillsammans med dig som bokar bygger vi upp ett tema eller workshop utifrån era behov. Det kan vara en kickstart med en eller flera föreläsningar, varvat med webbinarträffar och eget arbete på den digitala plattformen. På hemsidan presenteras en helt ny föreläsningsserie. Självklart sätter vi även ihop individuella upplägg.
Kontakta oss gärna, Annette Ericsdotter Bettaieb, annette@tgim.se, 070-777 91 00