Succé för Skandinaviens främsta festivalarrangör Ängsbacka: sommarens No Mind Festival slår rekord!

Ängsbacka kursgård ligger i Molkom, strax utanför Karlstad och är en av Skandinaviens främsta mötesplatser för mänsklig hållbar utveckling. Kursgården drivs av en medlemsförening och vill vara en inspirationskälla för socialt, personligt och globalt välmående. Här erbjuds kurser och festivaler året runt med personlig och andlig utveckling i fokus för människor som vill växa i medvetenhet, skapa ett rikare liv i kärleksfull gemenskap och kreativitet. No Mind Festival är flaggskeppet som nu slår rekord!

Årets sommarfestivaler har precis startat på den vackra kursgården utanför Karlstad och det är en glad marknadsansvarig, Magnus Vikström, som berättar om succén:

- Ängsbacka hade ett fantastiskt år 2017 både i omsättning och utvärderingar. Aldrig förr har vi fått så mycket positiv feedback – och särskilt har människor uttryckt sin totala glädje över den transformation som Ängsbacka stått för i deras liv. Såklart får vår vego- och rawfood mat höga betyg - och fantastiska lärare och workshopledare från hela världen också. Men mest av allt lovordar man den unika gemenskap som finns – en känsla av att ”komma hem” och hitta sin ”extended family”. Inför sommarens festivaler är vi otroligt glada över den succé som No Mind Festival redan står för. Vi kan inte minnas när vi haft så många förköpta biljetter. Vår Yogafestival har i år lockat till sig Gurunam Singh, en unik internationell lärare och musiker och Tantrafestivalen är numera Europas största i sitt slag. Så jag och hela teamet hälsar alla varmt välkomna hem till Ängsbacka - och hem till dig själv!

För alla
Ängsbackas festivaler är drogfria. Kom med hela familjen eller själv!

Upptäck Ängsbacka som volonär

Som volontär arbetar du för festivalen i en arbetsgrupp, anländer några dagar innan och stannar ett par dagar efter. Du är fri att delta i festivalen utanför din arbetstid. Att volontära är ett sätt att nå ännu djupare i “the Ängsbacka experience”. Läs mer här.

Sommarens kommande festivaler:
No Mind Festival. 7-14 juli. Tema: Let Love Rule
.

Yogafestivalen. 20-26 juli. Tema: AHIMSA - Peace within peace without.

Tantrafestivalen. 31 juli-5 aug. Tema: LOVE REVOLUTION - We choose LOVE!

Kontakt:
Annette Ericsdotter, pressansvarig: annette@tgim.se, +46 70 777 91 00
Magnus Vikström, marknadsansvarig: marketing@angsbacka.se
Ida Freyschuss, VD, ida@angsbacka.se

Ängsbackas vision är att vara en av Europas ledande mötesplatser för mänsklig hållbar utveckling och inspirationskälla för socialt, personligt och globalt välmående. Här kan du utforska hur du kan leva din gåva och dina drömmar, att medvetet skapa ditt liv, både individuellt och kollektivt. Du hittar Ängsbacka inbäddad i de djupa värmländska skogarna. Ängsbacka Kursgård, Nyeds-backa 511, 655 61 Molkom, tel. +46 553 100 35