Världsstjärnor, artister och raw food guru på årets No Mind Festival när Ängsbacka firar 20 år som Skandinaviens främsta mötesplats för mänsklig hållbar utveckling. Nyhet! Prova-på No Mind lördag till måndag - och stanna om du vill!

YouTube fenomenet Matthew Silver - street performance konstnär från NewYork med många miljoner följare, hyllade sångaren Gennady Tkachenka-Papizh från Ukraine Got Talent med 2,6 miljoner klicks på You-Tube, sing-songwriter legenden Toni Childs och flera av Ängsbackas absoluta favoriter som till exempel Bob Hansson och raw food drottningen Erica Palmcrantz Aziz är några av alla medverkande i år. Unika möten med Mooji och Byron Katie - workshops via webinar. Ja, smörgåsbordet står uppdukat med 160 workshops, konserter och happenings. 60 workshopledare, 25 musiker och artister och ett fullt program för barn och ungdomar ramar in årets No Mind Festival som pågår från lördag 9 juli kl 15.00 till lördag 16 juli kl 16.00. Vill du ”prova-på” No mind? Köp en tredagars biljett!

Energin på No Mind Festivalen skapar ett kraftfullt fält där magi och transformation kan ske. Här finns något för alla! No Mind Festivalen är för många rätt och slätt ”Ängsbackafestivalen” och den är Festival Sveriges största alternativa mötesplats. No Mind tänjer på gränserna för vad som är möjligt: Hur djupt kan vi uppleva oss själva och verkligheten och hur mycket livsenergi kan vi frigöra när vi kommer samman?
Programkoordinatorerna Magnus Vikström och Jeanina Dhara Milehag bjuder in med orden: - Välkommen till No Mind med din familj, med vänner eller kom på egen hand. Det här är verkligen en plats där vi kan slappna av precis som vi är och känna oss hemma i oss själva och med varandra. Årets tema är ”Bridging worlds”.

Nyhet – Tredagars biljett!
Är du nyfiken men vet inte om du vill komma på hela festivalen? Då kan du köpa en tredagars biljett för lördag 9 juli – till måndag 11 juli. Efter lunch på den 11:e kan du bestämma om du vill stanna på festivalen. Om du bestämmer dig för att vara med veckan ut, går du till informationen och betalar mellanskillnaden för vad en hel vecka kostar - minus det du redan betalat. Biljetten inkluderar; tillgång till festivalens alla workshops, samtliga måltider och boende på campingplatsen med eget tält. Detta är ett fantastiskt sätt att lära känna Ängsbacka, människorna och festivalen! Till bokningen

Ängsbackas sommarfestivaler har alltid varit populära bland föräldrar och barn
På No Mind får hela familjen möjlighet att umgås med varandra och med andra familjer på ett nytt sätt, i en avslappnad och trygg omgivning. Barnbyn är för alla familjer och ligger på en central plats mellan caféet och trädgården. Här får barnen sin rättmätiga plats; mitt i livet, samhället och festivalen. Här finns utrymme för lek, vila, sagoläsning och kreativt skapande. Det finns även barnpassning på för- och eftermiddagar för barn från 4 år. Läs mer här

Kontakt/Pressackreditering