TH1NG rekryterar Johnny Aspman

TH1NG förstärker bolaget med Johnny Aspman som Försäljningschef IoT

Vi är mycket glada att Johnny vill jobba med oss och vår satsning inom IoT, kommunikation och säkerhet. Vi växer snabbt och vill öka takten ytterligare, vilket Johnny kommer att hjälpa oss med. Johnny har mycket värdefull och lång erfarenhet som bland annat försäljningschef på TDC Sverige, vd på OpenNet samt verkat inom bolag som Bredbandsbolaget och Bahnhof, säger Klas Westholm, vd för TH1NG.

”Jag har haft förmånen att vara delaktig i några bolag som lyckats med att bryta ny mark på en traditionell marknad och ser nu fram mot en ny spännande utmaning där TH1NG redan på kort tid positionerat sig som en utmanare i branschen”, säger Johnny Aspman, Försäljningschef IoT för TH1NG.”