Thermotech söker Teknisk innesäljare till Växjö

Vi söker en
Teknisk innesäljare till Växjö
som hjälper våra kunder med skräddarsydda lösningar

Vi tror att omtanke, delaktighet, samarbete och frihet i kombination med ansvar ger engagerade medarbetare och att det är nyckeln till hållbar framgång. Delar du vårt synsätt? Välkommen med din ansökan.

Arbetsuppgifter
Vi erbjuder ett arbete med stort kundfokus i ett växande och innovativt företag. Vi söker dig som trivs med att vara en del av hela kedjan där arbetsuppgifterna är allt från ritning och dimensionering av våra systemlösningar till uttag av materialspecifikationer, framtagning av orderunderlag och leveransbevakning. Teamet planerar och genomför tillsammans marknadsaktiviteter i regionen.

Egenskaper
Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och motiveras av att ge bra service. Du är engagerad i ditt arbete, tänker affärsmässigt och har ett strukturerat arbetssätt.

Utbildning och erfarenhet
För att lyckas med ditt arbete hos oss bör du ha teknisk utbildning på lägst gymnasienivå och arbetslivs-erfarenhet från VVS- eller byggbranschen. Har du dessutom erfarenhet av försäljning och kundservice är det en fördel. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att upparbeta god kunskap kring våra produkter och tjänster.

Du har god datorvana, talar flytande svenska och god engelska samt har körkort. Har du kunskaper i CAD och administrativa program är det meriterande.

Anställning och ansökan
Tjänsten är en provanställning som är tänkt att utmynna i en tillsvidareanställning. Den innefattar heltid med fyrtio (40) timmars veckoarbetstid. Vi tillämpar månadslön och är anslutna till tjänstemannaavtal mellan Svensk Handel och Unionen. Placeringsort: Växjö

Rekrytering sker löpande varför vi önskar din ansökan snarast, dock senast den 22 februari. Skicka din ansökan med personligt brev och CV till försäljningschef Thomas Gustafsson, thomas.gustafsson@thermotech.se

För mer information om tjänsten kontakta:
Rickard Hiljanen, Regionchef Växjö, tel 070-109 85 56
André Hiljanen, KAM Sverige, tel 070-450 88 77