Thermotech söker Tekniska innesäljare i Örebro och Malmö

Vi tror att delaktighet, samarbete, frihet och ansvar ger engagerade medarbetare och att det är nyckeln till hållbar framgång. Delar du vårt synsätt? Välkommen med din ansökan.

Vi söker
Tekniska innesäljare
som hjälper våra kunder med skräddarsydd lösning och leverans.

Arbetsuppgifter
Vi erbjuder ett kundfokuserat arbete i ett växande och innovativt företag med högt tempo. Du blir en i vårt ambitiösa team i Örebro eller Malmö.

Vi söker dig som trivs med att vara en del av hela kedjan där arbetsuppgifterna är allt från ritning och dimensionering av våra systemlösningar till uttag av materialspecifikationer, framtagning av orderunderlag och leveransbevakning. Du kommer dessutom ansvara för den lokala proffsbutiken och stödja med visst administrativt arbete. Teamet planerar och genomför tillsammans marknadsaktiviteter i regionen.

Egenskaper
Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och motiveras av att ge bra service. Du är engagerad i ditt arbete, tänker affärsmässigt och har ett strukturerat arbetssätt.

Utbildning och erfarenhet
För att lyckas med ditt arbete hos oss bör du ha teknisk utbildning på lägst gymnasienivå och arbetslivserfarenhet från VVS- eller byggbranschen. Har du dessutom erfarenhet av försäljning och kundservice är det en fördel. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att upparbeta god kunskap kring våra produkter och tjänster.

Du har god datorvana, talar flytande svenska och god engelska samt har körkort. Har du kunskaper i CAD och administrativa program är det meriterande.

Sista ansökningsdag den 28 augusti 2016.
Läs mer och ansök här.