Thoresta Herrgård söker receptions-och bokningschef

Thoresta Herrgård söker receptions-och bokningschef

Thoresta Herrgård är ett litet privatägt konferenshotell naturskönt beläget i Bro utanför Stockholm. Här blir du bemött av intresserade och engagerade människor som med sitt värdskap gör sitt yttersta för att våra gäster skall trivas. Uppmärksam service, engagerat bemötande och fantastisk mat är utmärkande kännetecken för Thoresta herrgård. 2011 fick Thoresta pris för branschens bästa service.

Thoresta Herrgård söker en receptions-och bokningschef som vill leda ett engagerat och ambitiöst team och vidareutveckla en av konferensbranschens bästa totalupplevelse.

Som person är du kreativ och passionerad för ditt yrke, har gedigen erfarenhet och ett genuint intresse för människor och värdskap. Du har erfarenhet av arbete i ledande befattning, är en god lagspelare, ansvarsfull och agerar självständigt.

Arbetsuppgifterna är sedvanligt förekommande såsom utveckling av boknings-och receptionsrutiner, revenue management, optimering av möteskapacitet, prognoser, uppföljning, detaljplanering, fakturering, kundaktiviteter, visningar, samordning med övriga avdelningar samt gästservice m.m.

Den vi söker skall vilja leverera det lilla extra till våra gäster och ha förmågan att alltid se till gästens bästa med gästnöjdhet och lönsamhet i fokus. Du skall kunna leda och fördela arbetet på ett effektivt sätt och vara en god coach och förebild för dina medarbetare. Vidare skall du ha god arbetsstruktur och besitta hög social kompetens med glimten i ögat. Som receptions-och bokningschef ingår du i företagets ledningsgrupp.

Vi söker helt enkelt en allkonstnär som har fömågan att hålla många bollar i luften och som vill ge våra gäster en oförglömlig upplevelse utöver det vanliga på Thoresta Herrgård!

Då vi är belägna på "landet" är bil och körkort ett krav. Heltidstjänst med tillträde snarast.

Välkommen med din ansökan till VD, Pernilla Rehnberg, pernilla@thoresta.se.

Sinne & smak

Vissa säger att vårt omtalade kök står i centrum på Thoresta, andra tycker att det är avskildheten och de natursköna omgivningarna som gör Thoresta till vad det är. Vi anser att det är du, gästen, som står i centrum. De delar som Thoresta består av, fantastiska matupplevelser, ett genuint värdskap och naturens närhet, de cirkulerar bara kring dig för att skapa den upplevelse du behöver. Vårt mål är att göra din tid hos oss till en förstklassig totalupplevelse, som tillfredställer både sinne och smak.

Thoresta Herrgård
197 93 BRO