Blommor på terassen på Thoresta Herrgård

Upptäck en avskild och exklusiv konferensupplevelse hos Thoresta Herrgård

Drömmer ni om att hålla en konferens på egen herrgård? Thoresta erbjuder den unika möjligheten att boka hela herrgården exklusivt för ert företag. Med ett minimum av 35 logirum blir herrgården er egen från eftermiddagen den första dagen till efter frukosten den andra dagen.

En Herrgård alldeles för er själva

Föreställ er en konferens där ni inte bara nyttjar de vackra lokalerna, utan också har hela herrgården för er själva. Från eftermiddagen dag ett till efter frukosten den följande dagen, blir vår herrgård er privata oas. Detta inkluderar exklusiv tillgång till våra matsalar, lounges, trädgårdar, parker, samt vår spaavdelning Ören och aktivitetsrummet Loftet.

Skräddarsydda möjligheter för varje event

På Thoresta förstår vi att varje möte är unikt. Därför erbjuder vi full flexibilitet att utforma ett program som exakt matchar era behov och mål. Oavsett om det rör sig om en exklusiv konferens, mässa, eller annat företagsevent, ger vår anläggning er friheten att skapa en skräddarsydd och minnesvärd upplevelse.

Förstärk teamets samarbete i en avskild miljö

Vår herrgård erbjuder den idealiska miljö för att stärka ert team och fördjupa relationer mellan kollegor. Genom att ha anläggningen helt för er själva får ni en unik möjlighet att förena gruppen och inspirera till både kreativitet och harmoni.

En inbjudan till oförglömliga möten

Vi välkomnar er att utforska hur Thoresta Herrgård kan transformera er nästa konferens till en extraordinär händelse. Boka vår exklusiva konferensanläggning för er grupp, eller välj ett av våra mer avskilda hus för ert arrangemang. Tillsammans skapar vi en miljö där idéer kan frodas och samarbeten kan stärkas.