Gå direkt till innehåll
Under helgen blir det totalt 4 träningspass, varvat med återhämtning, matupplevelser och vinprovning

Utforska en helg av välmående och njutning på Thoresta Herrgård

På Thoresta Herrgård, där historiens vingslag möter modern komfort, bjuder vi in till en serie exklusiva träningsweekender under 2024. Dessa helger är dedikerade till att skapa en harmonisk balans mellan aktiv träning och livets goda, med Studio 40 Personal Fitness Club som din inspirerande guide.

Datum att lägga på minnet

Markera din kalender för dessa speciella helger: 20 april, 8 juni, 31 augusti, och 12 oktober. Varje datum är en unik möjlighet att investera i dig själv, din hälsa, och ditt välbefinnande.

En helg dedikerad till balans

Vår vision för dessa träningsweekender är att visa att hälsosamt leverne och njutning kan gå hand i hand. Förbered dig på att dyka in i en värld där intensiva träningspass möter matupplevelser och noggrant utvalda viner, skapande en perfekt symfoni för kropp och själ.

Det bästa av två världar

Under helgen får du uppleva:

• Personlig coaching i grupp från Studio 40:s välutbildade instruktörer, som med sin erfarenhet guidar dig till rätt intensitetsnivå i din träning.
  • Kunskapsrik kombination av träning och kulinariska njutningar, där våra sommelierer väljer ut perfekta viner (med alkoholfria alternativ) för att komplettera måltiderna och höja din totalupplevelse.
  • En exklusiv vinprovning före lördagsmiddagen, där vi tillsammans utforskar och diskuterar vinernas ursprung, druvor, och smakprofiler.
  • Återhämtning och avkoppling i herrgårdens lugna omgivningar, där du får möjlighet att ladda om och hitta ny energi bort från vardagens stress.

Njutning för kropp och själ

Det är vårt mål att du avslutar helgen med insikten om att träning, kost, och återhämtning inte bara kan samexistera utan också förstärka din livskvalitet. Med begränsat antal platser är varje weekend en exklusiv chans att steg för steg närma dig en mer balanserad tillvaro.

Innehållet i vår träningsweekend

Från välkomstfika och genomgång till varierade träningspass, bastubad och gemensamma måltider, är varje ögonblick planerat för att ge dig en omfattande upplevelse av hälsa och njutning.

Prisinformation

Deltagande i denna unika helg kostar 3790 kr per person i delat dubbelrum, med möjlighet att lägga till enkelrumstillägg för 300 kr. Pris för dryckespaket till middagen tillkommer.

Möt våra inspirerande Coacher

Våra huvudcoacher, Dee och Kim, bär med sig en passion och kunskap som är grundstenarna i Studio 40. Från Dees imponerande bakgrund som professionell basketspelare till Kims inspirerande resa från PT-kund till eftertraktad personlig tränare, deras historier och expertis är vad som gör vår träningsfilosofi så unik.

För mer information och för att säkra din plats till en av dessa magiska helger, läs mer på https://thoresta.se/weekend-golf/traningsweekend/

Varmt välkommen till en helg där du får utforska balansen mellan aktiv hälsa och livsnjutning på Thoresta Herrgård – en upplevelse du inte vill missa.