GÄ direkt till innehÄll
Tibern flyttar in i nya lokaler i centrala Stockholm!

BlogginlÀgg -

Tibern flyttar in i nya lokaler i centrala Stockholm!

Wow!đŸ’„ Äntligen inflyttade i vĂ„rt första egna kontor pĂ„ LinnĂ©gatan 18 och oj, vad vi gillar det redan!

"Home is where the heart is" and "Office is where shit gets done"? Vid valet av kontor var det viktigt för oss att det verkligen skulle bli en plats dit vi vill Äka till för möten, samarbeten, fokus, inspiration och kreativitet. Ja, för att fÄ jobbet gjort helt enkelt.

Stort tack till Genesta Property Nordic, Carl-Anders Ankar frÄn Ankar Arkitekter AB, Maria Callemo & Beatrice Göthberg von Troil frÄn ALFRED Consulting AB, SMK Entreprenad, Johan Magnusson pÄ Retta, Input interiör m fl för hur ni med gemensamma krafter förvandlade en tom och lite nedgÄngen lokal till ett fantastiskt stÀlle att hÀnga pÄ.

Vi passar Àven pÄ att rikta ett tack till CONVENDUM och det grymma teamet pÄ Birger Jarlsgatan 57 som tog hand om oss under hela hösten pÄ bÀsta sÀtt. ⭐

VĂ€lkomna förbi pĂ„ en riktigt god kopp kaffe, naturligtvis frĂ„n The First Impression Company AB ☕

Smarta digitala bank­tjÀnster

Teknikbolaget Tibern AB Àgs till lika stora delar av sju av Sveriges största bolÄnebanker: Danske Bank, Handelsbanken, LÀnsförsÀkringar Bank, Nordea, SBAB, SEB och Swedbank. Tibern driver och utvecklar tilltrÀdesportalen Tambur som effektiviserar fastighetstilltrÀden för Sveriges alla banker och fastighetsmÀklare vilket skapar stora processvinster samt ökar sÀkerheten för alla inblandande parter i en bostadsaffÀr. Tambur Àr ett slutet system och erbjuds som en konkurrensneutral tjÀnst dÀr samtliga anslutna banker och bostadskredinstitut betalar samma anslutningsavgift och transaktionsavgifter vid anvÀndandet av systemet.

Tibern AB
Linnégatan 18, 3 tr