Social Shopping made easy - Mängdrabatt på Fatboy hos tigertass.se

10% rabatt vid köp av två eller fler saccosäckar från Fatboy - så belönar www.tigertass.se sina kunder. Målsättningen är att uppmuntra fler att köpa ihop.

"En del kunder hade kanske ändå köpt två eller fler Fatboys, och dom får så klart också rabatten, det bjuder vi på," säger Marcus Nyman, medgrundare av tigertass.se. "Men, det som verkligen är roligt att se, är att kunder verkligen tar till sig möjligheten och pratar med släkt och vänner innan dom köper. Man behöver inte satsa miljoner på komplicerade program för att inspirera kloka kunder att handla smartare."

Volymrabatt på tigertass.se gäller även vid köp av två eller fler av de populära hårdskalsryggsäckarna från BOBLBE-E.

Om www.tigertass.se:

Tigertass.se har som affärsidé att identifiera och innovativt marknadsföra ett begränsat antal produkter med starka varumärken, och sälja dessa fraktfritt. Butiken säljer idag produkter från Fatboy, BOBLBE-E och ferm LIVING.

• Inredning

• ferm living