Ny hyresgäst flyttar in i Titanias nya verksamhetslokaler i Eriksbergs industriområde, Botkyrka kommun.

Titania har fått en ny hyresgäst i sin nyproducerade Padel och verksamhetsanläggning i Eriksbergs industriområde, Botkyrka kommun.

Carspect, ett ledande besiktningsföretag flyttar in under mars 2021 i den cirka 128 kvadratmeter stora lokal med tillhörande kontor på entresolplan, utrustad med 4,5 meters markport, oljeavskiljare och fiber. Avtalet löper under 7år.

-Vi är glada att få Carspect som hyresgäster och är säkra på att etableringen kommer stärka Eriksbergs industriområde och bidra till fortsatt folktillströmning och tillväxt i Botkyrka kommun, säger Einar Janson VD på Titania.

Carspect är ett ledande företag inom besiktning med över 100stationer runt om i landet. Stationen i Eriksbergs industriområde blir Carspects första i Borkyrka kommun.

Förmedlingen för denna affär har skett genom Croisette Real Estate Partner.

Padel och verksamhetsanläggningen omfattas av 8 toppmoderna banor och ca 9m fri takhöjd. Anläggningen kommer även innehålla gym, shop, konferens och lokaler för rehabilitering. I denna moderna byggnad på tre våningar kommer det även erbjudas mindre verksamhetslokaler med markport och en takhöjd på ca 6 meter. Varje lokal kommer att ha entresol för kontor och personalytor.

Verksamhetslokalerna erbjuds i olika storlekar, 110-177kvm.