Ny gratis onlinetjänst hjälper småföretagare att hitta rätt mediakanaler

Totalmarketing.se är ett nytt webbaserat databasregister som hjälper små och medelstora företag att hitta de bästa kanalerna för att marknadsföra sina produkter eller tjänster. Med hjälp av en tydlig kategorifördelning och en smart sökfunktion kan företagare och marknadsförare snabbt få en komplett bild av vilka marknadsföringskanaler och medialeverantörer som passar för deras marknadsföringssatsning.

- Totalmarketing.se är tänkt att bli en oberoende sajt där media- och reklamköpare på ett enkelt sätt träffar rätt media- och reklamsäljare, säger bolagets grundare Elwira Kotowska. - Sajten ska lanseras inom kort men redan nu har vi startat med en landningssida. På landningssidan kan företag förhandsboka mer information och dessutom, på öppet forum, diskutera frågor rörande branschen, dela med sig av sina erfarenheter av att köpa eller sälja reklam- och mediatjänster/produkter samt delta i "vinn en resa-tävling" där det varje vecka lottas ut en ny vinnare. Tävlingen pågår till mitten av december. -

Med Totalmarketing.se får företag och marknadsförare tillgång till en kostnadsfri tjänst som på ett lätt och överskådligt sätt presenterar aktuella möjligheter att lansera en produkt eller tjänst. Med hjälp av ett enda mejl kan de därefter kontakta de aktuella leverantörerna och få ett kostnadsförslag.

Samtidigt kan media- och reklamföretag på ett effektivt sätt presentera sin verksamhet och sina erbjudanden för just de företag som är i behov av deras tjänster.

Bakom Totalmarketing.se står Elwira Kotowska som tidigare har arbetat för bland annat Eniro, Notabene och Mediaanalys AB (en del av Getupdated).

Elwira Kotowska, telefon 070- 324 79 49

• webbplats
  • webbmarknadsföring
  • totalmarketing.se