St.Moriz Fast Tan serie

St. Moriz – Storbritanniens ledande brun utan sol-varumärke

St. Moriz, det innovativa varumärket för brun utan sol-produkter, har sedan sin start år 2007 blivit en favorit bland skönhetsentusiaster världen över. Med fokus på hudvänliga produkter tillverkade i England, veganska ingredienser samt en överkomlig prislapp, har St. Moriz stärkt sin position som ett pålitligt och prisvärt varumärke. St. Moriz som är Storbritanniens ledande brun utan sol-varumärke* erbjuder idag ett omfattande sortiment av produkter som passar alla hudtoner, i sortimentet finner man allt från mousser, mister, lotions och appliceringshandskar. Med åren har varumärket inte bara stärkt sin position på den brittiska marknaden utan har nu även blivit det ledande brun utan sol-varumärket i Tyskland och Spanien *.

Med ett stort sortiment enastående produkter till både kropp och ansikte har varumärket etablerat sig på marknaden och blivit en favorit bland både konsumenter och experter. I sortimentet hittar man bland annat Advanced Face Mist, Tanning Boosting Face Drops, Tanning Mousse Medium/Dark och 1 Hour Fast Tan i mousse, mist & lotion. 1 Hour Fast Tan Mousse har till och med blivit utnämnd till den bästa brun utan sol-produkten av Damernas Värld 2024, vilket understryker dess styrka och framstående kvalitet.

St. Moriz har också vunnit hjärtan världen över med sin fantastiska doft, en doft som bevisats i flera tester döljer brun utan sol-doften väl och gör upplevelsen av att använda produkterna mer njutbar.

Med ett starkt fokus på att vara veganvänliga och dermatologiskt testade, fortsätter St. Moriz att leverera högkvalitativa produkter som är skonsamma mot både djur och konsumenter. Med sitt bevisade rykte för kvalitet, tillgänglighet och prisvärdhet förblir St. Moriz det självklara valet för alla som strävar efter en vacker och solkysst hudton.

*Baserat på försäljningsvolym

Sortimentet:

• Professional Tanning Mousse Medium 200 ml RSP 149,00
  • Professional Tanning Mousse Dark 200 ml RSP 149,00
  • Professional Tanning Mist Medium 150 ml RSP 149,00
  • Professional 1 Hour Fast Tan Mist 150 ml RSP 149,00
  • Professional 1 Hour Fast Tan Lotion 200 ml RSP 149,00
  • Professional 1 Hour Fast Tan Mousse 200 ml RSP 149,00
  • Professional Clear Tanning Mousse 200 ml RSP 189,00
  • Professional Self Tan Remover 100 ml RSP 149,00
  • Tanning Applicator Mitt RSP 65,00
  • Tanning Mitt Set RSP 159,00