Bo på trestjärnigt hotell för en krona

Hotellkedjan Ibis auktionerar ut hotellrum på Tradera. Auktionen som startar idag och pågår i 3 veckor, avser dubbelrum på 14 hotell runt om i Sverige och totalt 28 rum i veckan. Samtliga auktioner börjar på 1 kr.

Totalt auktioneras 84 dubbelrum ut på Tradera. De 14 hotell som ingår i auktionen finns bland annat i Stockholm, Göteborg och Malmö och nya auktioner läggs upp varje vecka.

"Vi vill att fler gäster ska upptäcka Ibis genomgående höga kvalitet", säger Anette Ehinger, marknadsansvarig på Ibis Hotel.

De rum som läggs upp på Tradera är dubbelrum för 2 personer och 1 barn upp till 12 år. Sammanlagt blir det totalt 84 rum som under 3 veckor auktioneras ut på Tradera.

Aktuella hotell:

achrona@tradera.com

www.tradera.com

Om ibis
ibis, Accor gruppens internationella ekonomihotell kedja, erbjuder boende och service av hög kvalitet, till marknadens bästa pris. Gästerna får ett välplanerat och fullt utrustat hotellrum, service dygnet runt och ett stort utbud av mat och dryck på hotellet. ibis är sedan 1997 kvalitetscertifierat enligt ISO 9001. ibis är också världens första hotell kedja som är miljöcertifierade enligt ISO 14001, idag cirka en tredjedel av alla hotell. ibis grundades 1974, som ett av de första ekonomihotell kedjorna i världen, och är i dag marknadsledande i Europa. Totalt har ibis nästan 90 000 rum, fördelade på 800 hotell i 40 länder. I Sverige finns 16 ibis hotell. För mer information, se www.ibishotel.com

Fler hotell på Tradera
Sedan tidigare finns på Tradera hotellrum ute för auktion från Rica Hotels, Clarion Sign Hotel, Elite Hotels och stugor från Skistar.

Fynd värda att snacka om
Tradera startades 1999 och är idag Sveriges största auktionssajt med över 1,7 miljoner registrerade medlemmar och varje månad säljs det hundratusentals varor. Varje vecka har Traderas hemsida 1 miljon unika besökare vilket gör Tradera till Sveriges 9:e största sajt enligt KIA-Index.