Familjeliv väljer de bästa barnkläderna på Tradera på ny sajt

Familjeliv väljer de bästa barnkläderna på Tradera på ny sajt

Nu blir det lättare att hitta de bästa barnkläderna på Tradera. Tradera och Familjeliv lanserar den nya tjänsten Tradera Family som samlar de bästa barnkläderna från Tradera.com.

Utbudet av barnprodukter på nätet är oändligt och för den som redan har mycket på agendan kan det vara svårt att överblicka. Allra helst ska man hinna göra research. Vilka plagg håller längre än en halv vinter innan de måste bytas ut? Vilka är snällast mot plånboken, för att inte tala om miljön?

På Tradera Family gör Familjelivs redaktörer jobbet åt dig – och sållar bland Traderas stora utbud för att gräva fram guldkornen inom kategorin barnkläder. Plagg som älskats och tåls att älskas igen.

– Med Tradera Family värnar vi om föräldrars dyrbara tid, samtidigt som vi slår ett slag för miljön. Att köpa begagnat är ett sätt att bromsa nyproduktionen. Vi har dessutom en speciell eko-kategori med plagg gjorda av mer hållbara material. Dubbelt hållbart med andra ord, säger Marcus Almén, brand activation manager på Tradera.

En utveckling av succétjänsten Tradera Trend

Tradera Family blir en systersajt till Tradera Trend, som presenterar det bästa vuxenmodet från Tradera. Tradera Trend lanserades i våras och har sedan dess blivit en succé – nu tar Tradera steget vidare och gör det enklare för föräldrar att fynda och hitta unika plagg.

Sajten hittar du här