iPads finns på Tradera

I helgen släpptes Apples efterlängtade iPad på den amerikanska marknaden. Här i Sverige får vi snällt vänta ytterligare någon månad innan den finns att köpa i butik. Men för dem som absolut inte klarar av att hantera habegäret finns chansen att buda hem ett exemplar på Tradera. I skrivande stund finns ett tjugotal iPads uppe för försäljning.

Redan nu har ett par USA-importerade iPads sålts via Tradera och standardvarianten på 16 GB har gått för cirka 5700 kr och uppåt och den kraftigare versionen med 64GB har sålts för straxt över 8 000 kr.

iPads på Tradera:

Anna Chrona, Pressansvarig, Tradera
achrona@ebay.com

Fynd värda att snacka om
Tradera startades 1999 och är idag Sveriges största auktionssajt med över 2 miljoner användare och varje månad säljs det hundratusentals varor. Varje vecka har Traderas hemsida 1,3 miljoner unika besökare vilket gör Tradera till Sveriges 9:e största sajt enligt KIA-Index.