Stöd de hungrande på Afrikas horn - köp artistföremål från Way Out West på Tradera

Way Out Wests och Svenska FN-förbundets insamling till de hungrande på Afrikas horn blev en stor framgång. Nu fortsätter kampanjen med auktioner på Tradera.

Förutom de pengar som samlades in under Way Out West, fick vi också in en stor mängd föremål från artister som uppträdde, har uppträtt tidigare år, eller på andra sätt är länkade till Way Out West.

Alla musikvänner har nu chansen att bjuda på en rad unika föremål, till exempel inramade affischer, skivor och t-shirts varav många har signerats av artisterna i fråga. Intäkterna från auktionerna går till FN:s världslivsmedelsprogram och dess arbete med att bistå de hungrande på Afrikas horn.

Way Out West-artister som Kanye West, Pulp, Robyn och Säkert finns bland dem som signerat och skänkt saker till auktionen. Dessutom bidrar konsertarrangören Live Nation och skivbolaget Universal Music med föremål från exempelvis Depeche Mode, Håkan Hellström, Iron Maiden, Gwen Stefani och Sahara Hotnights.

Stöd FN-förbundets insamling till de hungrande på Afrikas horn - du hittar alla föremålen här:

Traderas pressjour
press@tradera.com

08–506 018 25

Tradera startades 1999 och är ett Ebayföretag. Idag är Tradera Sveriges största auktionssajt med över
2,3 miljoner registrerade medlemmar. Beroende på säsong ligger mellan 650 000 och 1 miljoner varor ute till försäljning varje dygn, och varje vecka har Traderas hemsida 1,3 miljoner unika besökare vilket gör Tradera till en Sveriges största sajter enligt SIS-Index.

Mer från Tradera:
Tradera på Facebook, Tradera på Twitter, Tradera på Youtube, Tradera Widget, Nyheter från Tradera, Kampanjer på Tradera