Varumärket Qwise avvecklas – verksamheten fortsätter under namnet Transcendent Group

Transcendent Groups satsning inom application lifecycle management (ALM) har fram till nyligen bedrivits under det separata varumärket Qwise. Qwise har varit ett samarbete mellan Transcendent Group och ALM-experten Mathias Olausson. Eftersom Mathias Olausson numera är medarbetare hos Transcendent Group finns inte längre skäl att driva varumärket Qwise vidare. Qwise avvecklas därför och all fortsatt verksamhet sker under namnet Transcendent Group.

För Qwises kunder betyder detta en förenkling, då de inte längre behöver förhålla sig till två separata varumärken avseende samma tjänster. I övrigt medför avvecklingen inga praktiska skillnader mot tidigare. Qwises populära blogg kommer inom kort att återupptas i en ny, förbättrad form. Även kurserna fortsätter som tidigare; kursutbudet återfinns på Transcendent Groups webbplats på sidan application lifecycle management (ALM).

För frågor, välkommen att kontakta tjänsteområdesansvarig Mathias Olausson på 070-841 77 44 alternativt mathias.olausson@transcendentgroup.com eller marknadschef Mattias Sjöstrand på 070-958 73 45 alternativt mattias.sjostrand@transcendentgroup.com.

• Konsultverksamhet

• qwise
  • alm
  • mathias olausson
  • application lifecycle managment

Hos Transcendent Group möter du erfarna konsulter inom governance, risk and compliance. Våra tjänster skapar trygghet och möjligheter för myndigheter, företag och andra organisationer inom en rad olika branscher. Vi hjälper dig med:

• risk- och verksamhetsstyrning
  • strategisk IT
  • informationssäkerhet
  • IT-säkerhet och infrastruktur
  • internrevision
  • IT-revision
  • dataanalys
  • business intelligence
  • application lifecycle management

Transcendent Group utsågs 2012 till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Läs mer om oss på www.transcendentgroup.com.