Hetaste konferensresemålen 2020

Dags att planera årets konferensresa? Konferensåret 2020 är i full gång och vi listar de hetaste konferensresmålen, platser värda att uppmärksammas och som vi brinner lite extra för. Låt dig inspireras!

Belgrad

Belgrad är fortfarande något av en bubblare på konferenshimlen. Denna Serbiska pärla är utsedd till en av Europas bästa partystäder men har så mycket mer att bjuda på än långa nätter, vacker natur och rikt kulturliv till exempel. Kort flygtid och låga priser gör detta till en favorit som måste upplevas!

Lissabon

Portugal har varit på gång under flera år och bjuder på den perfekta kombinationen av hav och storstad. Vad kan väl vara bättre för kreativiteten än 300 soldagar om året och milsvid utsikt över Atlanten? Dessutom är Lissabon en av Europas billigaste städer vilket gör att budgeten rymmer både roliga aktiviteter och god mat.

Barcelona

Barcelona är och förblir en vinnare. Den här klassikern har helt enkelt allt och lite till. Kataloniens huvudstad är omtalad för sin företagaranda, tolerans, inspirerande miljö och dynamik. Perfekt för en förtagsresa! Vi hittar dessutom till de undangömda pärlorna som sätter extra guldkant på resan.

Aten

Aten är idéernas stad och vem vet kanske kan arvet från Aristoteles, Sokrates och Platon inspirera till en alldeles särskilt idérik och lyckad konferensresa. En dag i konferensrummet avslutas bäst med ett eftermiddagsdopp i havet, en fördrink på någon av stadens takbarer med utsikt över Akropolis och en trevlig middag på lokal taverna. Grekland när det är som bäst!

Riga

Vill ni konferera nära är Riga den perfekta destinationen. Bara en flygtimme bort ligger denna Östeuropeiska pärla som bjuder på spännande historia och fantastisk medeltidsarkitektur. Varför inte kombinera med kurorten Jurmalas milslånga stränder?

• Resor

• företagsresor
  • konferensresor

• Stockholm

Travel2 erbjuder skräddarsydda kickoff-resor, konferensresor, studieresor, incentiveresor för företag och privata gruppresor med genuina upplevelser.

Joel Rapi

Presskontakt Grundare 08-33 30 22