3Bomben Friends – nu kostar det inget extra att ha många vänner!

Idag lanserar vi ett 3Bomben-abonnemang för dig som har många vänner och inte vill betala något extra för at ringa dem ofta och mycket – 3Bomben Friends. Det ger dig 0 kronor/minut för alla samtal inom 3, 0 kronor/minut för alla videosamtal inom 3, 0 kronor stycket för alla SMS inom 3 och 0 kronor stycket för alla MMS inom 3 – samt oslagbara priser på våra mest populära 3mobiler. Sony Ericsson K608i, Sony Ericsson Z800i och LG U8380 kostar 29 kronor i månaden. LGs bästsäljande musikmobil U880, Nokias skönt designade slider-modell 6280 New Yorker och Samsungs nya supertunna Z150 kostar alla enbart 99 kronor i månaden. Nokia N70, Nokia 6680 och Samsung Z500 kan bli dina för 149 kronor i månaden. Mobilpriserna är i 18 månader och under den tiden är din mobil operatörslåst till 3. Det finstilta är: 3Bomben Friends kostar 49 kronor i månaden. Inträdesavgiften är 99 kronor. 3Svar, 3Videosvar och röstsamtal till andra nät dygnet runt kostar alla 0,69 kronor minuten. Startavgift på 0,69 kronor tillkommer på alla samtal. SMS till andra nät kostar 0,69 kronor, MMS till andra nät 1,69 kronor och data kostar 10 kronor per Mb. I månadskostanden ingår 3000 minuter i månanden och 3000 SMS eller MMS i månaden. Därefter kostar samtal och SMS/MMS i eget nät lika mycket som till andra nät. Johan Othelius, Marknadschef 3 Mobil: +46 (0)735-333 222 E-post: johan.othelius@tre.se Erik Hörnfeldt, Information & PR Mobil: +46 (0)735-33 74 04 E-post: erik.hornfeldt@tre.se Om 3 3-gruppen är världens ledande operatör av mobila bredbandsnät och mediatjänster med 12 miljoner kunder i nio länder. I Sverige och Danmark är 3 ett joint venture mellan Hong Kong-baserade Hutchison-Whampoa Limited (60%) och Investor AB (40%). 3 Skandinavien har även en licens att driva 3G-nät i Norge. För mer information, gå till www.tre.se.