Easy Teams integreras med Tres företagsabonnemang

Nu integreras Easy Teams telefonväxel med Tres företagsabonnemang för att skapa ytterligare flexibilitet och nya användarmöjligheter.

– Tillsammans med Easy kan vi nu erbjuda en mycket kraftfull företagslösning som skapar fler valmöjligheter för våra kunder att optimera sin affär. Samarbetet ligger helt i linje med vår position som en trevlig och hjälpsam kompis, säger Niklas Sjöstrand, ansvarig för Tres företagsaffär.

Easy Teams är en modern kommunikationslösning som erbjuder både funktioner för samarbete som t ex chatt, videomöten och delning av skrivbord såväl som klassiska växelfunktioner som svarsgrupper, hänvisning och koppling av samtal. Allt presenteras i ett intuitivt gränssnitt med full funktionalitet i både mobil och dator.

Abonnemanget 3Företag innehåller obegränsad surf, samtal och sms inom Sverige för endast 249 kr/mån exkl. moms.

För mer information om den nya integrerade lösningen, besök https://easytelefoni.se/operator/tre-foretagsabonnemang

Om Tre

Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. I dag äger och driver Tre 3G- och 4G-mobilnät i Sverige och Danmark och består av cirka 2 000 anställda. Tre Skandinavien, som är en del av den globala 3-gruppen med verksamhet i elva länder, ägs av Hong Kong-baserade CK Hutchison, som äger 60 procent av bolaget, och svenska Investor AB, som äger 40 procent. Läs mer om Tre på www.tre.se och mer om Tre-gruppen på www.three.com.