Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular)

iPhone XS, iPhone XS Max och Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular) börjar säljas den 14 september

Tre bekräftar försäljningen av Apples senaste produkter med början den 14 september kl 09.01 på tre.se, inklusive iPhone XS och iPhone XS Max, de mest avancerade iPhone-modellerna någonsin. Tre kommer också att erbjuda iPhone XR och Apple Watch Series 4 (GPS + Cellular), re-designad och omkonstruerad för att hjälpa användare att hålla kontakten, vara mer aktiva och hantera sin hälsa på nya sätt.

iPhone XS, iPhone XS Max och Apple Watch Series 4 (GPS + Cellular) kan förköpas på vår hemsida från kl 09.01 den 14 september och finns i butik en vecka senare, den 21 september. iPhone XR kan förköpas från den 19 oktober och finns i butik den 26 oktober.

För mer information om iPhone, vänligen besök www.apple.com

Om Tre

Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. I dag äger och driver Tre 3G- och 4G-mobilnät i Sverige och Danmark och består av cirka 2 000 anställda. Tre Skandinavien, som är en del av den globala 3-gruppen med verksamhet i elva länder, ägs av Hong Kong-baserade CK Hutchison, som äger 60 procent av bolaget, och svenska Investor AB, som äger 40 procent. Läs mer om Tre påwww.tre.se och mer om Tre-gruppen på www.three.com.