Mobiloperatören 3 expanderar - öppnar butik i Bromma

Idag sätter mobiloperatören 3, Bromma Blocks på kartan när en ny butik öppnas och i morgon slås portarna upp för den ombyggda butiken i Västermalmsgallerian.

Mobiloperatören 3 utökar idag med en ny butik på handelsplatsen Bromma Blocks, ett stenkast från Bromma flygplats och imorgon slås portarna upp för 3s ombyggda butik i Västermalmsgallerian. Den har fått ett lyft och liknar numera 3s koncept. De båda butikerna kommer ha speciella öppningserbjudande.

- Jag är väldigt stolt över att kunna meddela att vi expanderar och öppnar en ny 3Butik, denna gång i Bromma. Vi ser fram emot att möta nya och befintliga kunder, säger Nicholas Högberg, vice VD på 3 Sverige.

3 har nu 53 egna butiker från Gävle i norr till Malmö i söder.

Pressbilder:

Nedladdningsbara bilder på våra mobiler och personal finns på http://www.flickr.com/photos/3bilder/

För mer information var vänlig kontakta:

Erik Hörnfeldt, Information & PR, 3

Nicholas Högberg, vice VD, 3

Mobil: +46 (0) 735 – 33 71 90

E-post: nicholas.hogberg@tre.se

3 är den världsledande mobiloperatören på 3G och mobilt bredband med mer än 25 miljoner kunder i tio länder. I Sverige och Danmark är 3 ett joint venture mellan Investor AB (40 %) och Hutchison Whampoa Ltd (60 %). 3 Skandinavien har också en licens att driva 3G-nät i Norge.