Nu finns Blackberry Q10 hos 3

Nu finns Blackberry Q10 hos 3

Den optimala företagsmobilen Blackberry Q10 levereras med både pekskärm och QWERTY-tangentbord. Mobiltelefonen har 4G vilket betyder att användaren kan surfa och ladda ner filer blixtsnabbt.

Blackberry Q10 levereras med 3.1 tums Super AMOLED-pekskärm och QWERTY-tangentbord och har 1.5 GHz Qualcomm-processor. Mobiltelefonen har 4G och levereras med det nya operativsystemet Blackberry OS 10. Förbättringarna är bland annat att all kommunikation nås med en fingerdragning i Blackberry Hub och användaren kan snabbt och smidigt byta mellan flera program genom Blackberry Flow. BlackBerry Balance hjälper användaren att skilja privat information från arbetsrelaterad.

Filma eller fotografera i full HD-kvalité med mobiltelefonens 8-megapixelkamera som har autofokus och LED-blixt. Med NFC-tekniken kan användaren dela med sig av kontaktinformation, mediafiler, länkar och dokument genom att hålla sin mobil nära en annan NFC-enhet. Mobiltelefonens taltid är upp till 13 timmar och standby-tiden är upp till 355 timmar. Blackberry Q10s inbyggda lagringsminne är på 16 GB med plats för ett externt minne på upp till 64 GB av typen microSD.

Från och med idag, torsdag den 13 juni, kan Blackberry Q10 köpas hos alla 3s butiker, återförsäljare, kundservice och på tre.se. Kontantpriset för privatpersoner är 6 195 kronor inklusive moms. Vid köp av 3Pott 499 eller 3Trygg Max med 24 månaders bindningstid ingår mobilen utan extra kostnad. Företagspriset för mobilen är 4 956 kronor exklusive moms. Vid köp av 3Business Surf Max eller 3Business Max med 24 månaders bindningstid tillkommer mobilen utan extra kostnad.

Om du vill veta mer eller köpa Blackberry Q10 besök www.tre.se

För kundservice och sälj vänligen kontakta:

Kundservice:  0771-735 300

Telesälj: 020- 33 33 33

För pressfrågor var vänlig kontakta:

Erik Hörnfeldt, Information & PR, 3

Malin Harman, Information & PR, 3