Obegränsad surf till alla företagare

Tre fortsätter att förenkla och förbättra företagsmarknaden. Efter vårens lansering av det konkurrenskraftiga mobilabonnemanget 3Företag slopar Tre nu även alla bredbandsabonnemang och ersätter dem med ett enda – också det med obegränsad surf i Sverige och kraftigt sänkt pris.

När Tre tidigare i år ersatte alla företagsabonnemang för mobiltelefoni med ett enda ruskades telekommarknaden om och försäljningen ökade kraftigt på företagssidan. Nu tar Tre nästa steg i att förenkla företagskundernas vardag.

- Inför lanseringen av nya 3Företag såg vi att det företagare efterfrågar mest är enkelhet och kostnadskontroll. Det gensvar vi har fått i form av ökad försäljning bekräftar att det här är något som har saknats på marknaden. Med 3Företag Bredband kan vi förenkla och förbättra vardagen för ännu fler företagare, säger Sofia Krook, chef för företagsaffären på Tre.

Med start idag erbjuder Tre endast ett bredbandsabonnemang för företag, med obegränsad surf i Sverige, för det konkurrenskraftiga priset 249 kronor/månad exkl. moms.

– Många företagskunder som attraheras av Tre är innovativa entreprenörer som driver små- eller mellanstora företag. För dem är det superviktigt att ha en enkel och smidig mobil vardag. Vi fortsätter förenkla för Sveriges företagare till riktigt konkurrenskraftiga priser, säger Sofia Krook.

Fakta om erbjudandet

• Det nya abonnemanget 3Företag Bredband kostar 249 kronor/månad exkl. moms. Obegränsad surf inom Sverige ingår.
  • Tecknar du 3Företag Bredband med 24 månaders bindningstid ingår routern Huawei B525.
  • Läs mer på tre.se/företag

Om Tre

Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. I dag äger och driver Tre 3G- och 4G-mobilnät i Sverige och Danmark och består av cirka 2 000 anställda. Tre Skandinavien, som är en del av den globala 3-gruppen med verksamhet i elva länder, ägs av Hong Kong-baserade CK Hutchison, som äger 60 procent av bolaget, och svenska Investor AB, som äger 40 procent. Läs mer om Tre på www.tre.se och mer om Tre-gruppen på www.three.com.