***NY VERSION – Korrekta priser***Premiär för T650i i guld och rosa –Sony Ericsson mesta bling-mobil bara hos 3

Redan i vintras när Sony Ericsson T650i lanserades i rostfritt stål var den en designmodell som stod ut från mängden. Nu kommer den i en version som ingen kan missa och T650 i rosa och guld kommer bara att finnas hos operatören 3.

Sony Ericsson T650i är en designmobil med 3,2 megapixelkamera med autofokus och inbyggd FM-radio. Formen är en klassisk så kallad "candy-bar" med hög finish- och kvalitetskänsla. Höljet är i rostfritt stål, displayen i reptåligt mineralglas. Internminnet är på 16 MB och det finns plats för Memorystick M2 upp till 2 GB. Mobilen har USB 2.0-kontakt och Bluetooth 2.0 med stöd för stereoljud.

Skärmen är en avancerad 1,9-tums QVGA-display med hög upplösning; 240 x 320 pixlar och 262 000 färger. Kameran är 3,2 megapixlar och har autofokus. Batteritiden är 300 timmar stand-by och 4 timmar 50 minuter taltid.

Ordinarie pris för en Sony Ericsson T650i blir 1 995 kronor. Med 3Bomben 99 och 3Bomben Friends i 18 månader blir priset 99 kronor i månaden och med alla större prisplaner ingår T650i utan extra kostnad.

Mobilbilder:
Nedladdningsbara bilder på våra mobiler finns på
Användarnamn: press
Lösenord: press

För mer information kontakta:
Erik Hörnfeldt, Information & PR 3,
Mobil: +46 (0)735-33 74 04,
e-post: erik.hornfeldt@tre.se

3-gruppen är världens ledande operatör av 3G och Mobilt Bredband med närmare 18 miljoner kunder i tio länder. I Sverige och Danmark är 3 ett joint venture mellan Hong Kong-baserade Hutchison-Whampoa Limited (60%) och Investor AB (40%). 3 Skandinavien har även en licens att driva 3G-nät i Norge. För mer information, gå till www.tre.se.