Tre lanserar sin nya växellösning för företag - 3FrontOffice

Tre lanserar sin nya växellösning för företag - 3FrontOffice

Nu lanserar mobiloperatören Tre sin nya molnbaserade växellösning 3FrontOffice, som från och med i dag är tillgänglig för Tres företagskunder. Enkelhet och flexibilitet är ledorden som legat till grund för framtagningen av 3FrontOffice.

– Vi vill att våra kunder ska ha en så enkel och användarvänlig växellösning som möjligt. En plattform som funkar lika sömlöst och enkelt på datorn, mobilen som på en fast telefon - en lösning som kan skräddarsys efter företagsanvändarens behov. Det tycker jag att vi har lyckats skapa med 3FrontOffice, säger Per Schelin, direktör för Produkt & Verksamhetsutveckling på Tre Sverige.

3FrontOffice erbjuds i tre olika utföranden, Small, Medium och Large och varje paket är anpassat efter företags behov i respektive storlekskategori - från enmansföretagaren till storbolaget med tusentals anställda. Alla paket är flexibla och erbjuder skräddarsydda lösningar för att passa enskilda kunders behov. Samtliga paket kan användas med mobiltelefoner och Softphone i datorn. De två större paketen har även stöd för fasta IP-telefoner.

– Vi har jobbat väldigt nära våra kunder i utvecklingen av den nya tjänsten. En del kunder har fått vara med som testpiloter under en period och har bidragit med mycket värdefull input till utformningen av slutprodukten, säger Per Schelin.

Tre gör växelbytet för att kunna möta kundernas behov av nya funktioner med en högre utvecklingstakt samt för att bredda målgruppen. 3FrontOffice kommer på sikt att ersätta den tidigare tjänsten 3Växel.

Prissättning och paket

• 3FrontOffice Small, från 39 kronor per månad/användare
  • 3FrontOffice Medium, från 49 kronor per månad/användare
  • 3FrontOffice Large, från 69 kronor per månad/användare.

För mer information om 3FrontOffice och de olika prispaketen besök https://tre.se/foretag/handla/losningar/mobil-vaxel/jamforelse/

3 Skandinavien äger och driver 3G och 4G mobilnät i Sverige och Danmark. Bolaget, som är en del av den globala 3-gruppen med verksamhet i 11 länder, är ett joint venture mellan Hong Kong-baserade CK Hutchison (60 %) och svenska Investor AB (40 %). För mer information om  3-gruppen, gå till www.three.com, för mer information om 3 i Sverige, www.tre.se