Djärv vinserie växer med syndigt svalkande Seltzers

Djärv vinserie växer med syndigt svalkande Seltzers

19 Crimes kraftfulla smaker har sedan 2017 revolutionerat den svenska vinmarknaden med en serie syndigt goda viner inspirerade av historiska rebeller. Nu växer familjen med Seltzers i två friska smaker.

Nya Seltzers blandar kompromisslöst vin, rom och bubblande sommarsmaker.
Nu bryter 19 Crimes ny vinmark med sina utmanande Seltzers. En svalkande dryck med vin- och rombas i två naturligt uppfriskande sommarpaletter, ”Lime Bitters” och ”Raspberry & black pepper”. Med sin kompromisslöshet skapar dryckerna en helt ny vinupplevelse i en bubblande och läskande form.

Beryktat tillskott till ett av världens mest beundrade vinvarumärken
Sedan den globala lanseringen 2012 har 19 Crimes lyckats ta sig till toppen bland Australiens vinvarumärken. De har tilldelats en fjärdeplats på den ärofyllda listan ’’Worlds Most Admired Wine Brands 2020” (sv: Världens mest beundrade vinvarumärken 2020) av organisationen Drinks International’s.

Ett grymt gott arv från historiens Bad Guys
Vinserien 19 Crimes skildrar 1700-1800-talets bannlysta britter som straffades genom att skeppas till Australien. Ur askan av deras syndiga förflutna la dessa banbrytande och kompromisslösa karaktärer grunden för en ny modig vinvärld. Idag lever deras skoningslösa karaktär vidare i 19 Crimes kraftfulla vinserie där varje flaska bär ett personligt livsöde.

Lime bitters | 33ml | 5% | Artikelnr: 5300115 | Pris: 29 kr

Raspberry & black pepper | 33ml | 5% | Artikelnr: 5300115 | Pris: 29 kr