Pumpar och Pumpteknik från Zander & Ingeström

Zander & Ingeström Expanderar sitt Utbud av Pumpar och Pumpteknik

Zander & Ingeström, en ledande leverantör av pumpar och pumpteknik, är glada att meddela en betydande utvidgning av sitt produktsortiment. Utöver företagets redan omfattande utbud kommer Zander & Ingeström nu att inkludera nya innovativa lösningar som ytterligare stärker dess position i marknaden. Företaget, känt för sin höga kvalitet och expertis, tillhandahåller produkter för stora företag, industrier och även privatpersoner.

Om produkterna från Zander & Ingeström

• Centrifugalpumpar: Effektiva och pålitliga pumpar som är idealiska för en mängd olika applikationer.
  • Skruvpumpar: Utmärkta för högviskösa vätskor och känsliga material.
  • Deplacementpumpar: Perfekta för doseringsapplikationer och arbete med viskösa material.
  • Kugghjulspumpar: Högpresterande pumpar som används i allt från kemiska processer till oljeöverföring.
  • Lobrotorpumpar: Specialdesignade för att hantera både viskösa och icke-viskösa vätskor med hög precision.
  • Ångpannor: Industriella ångpannor för pålitlig och effektiv ångproduktion.
  • Elpannor: Miljövänliga och energieffektiva lösningar för uppvärmning och processapplikationer.

Detta är endast en del av Zander & Ingeströms kvalitativa pumpar, pannor och vattenprodukter.

Varför välja Zander & Ingeström?

"Vi är stolta över att vara en one-stop-shop för alla pumplösningar och värmesystem. Vår expertis och erfarenhet gör att vi kan erbjuda anpassade lösningar som uppfyller våra kunders unika behov" - Zander & ingeström

Tillförlitlighet och Expertis

Zander & Ingeström har tjänat den svenska marknaden sedan 1898, och är känt för sin höga produktkvalitet, exceptionella kundservice och teknisk expertis.

Om Zander & Ingeström

Zander & Ingeström är ett svenskt företag med en rik historia av innovation och kvalitet. Företaget erbjuder ett brett utbud av pumpar och pumpteknik, och är en pålitlig partner till stora företag, industrier och privatpersoner.