Mail och kalender i din iPhone

Många företag efterfrågar en enkel och säker lösning för e-post, kalender och kontakter men har inte möjlighet att själva skaffa all utrustning som krävs för att uppnå detta. Därför erbjuder Trifolium dessa funktioner som en tjänst.
Med
Trifolium Connect får du e-post som fungerar överallt på alla plattformar och enheter. Din e-post är dessutom säker eftersom vi ansvarar för backup. Avancerade SPAM-filter gör att du slipper ca. 98% av alla SPAM-mail. All e-post passerar genom virusfilter som skyddar dig.
En väl fungerande hantering av kalendrar och kontakter gör det möjligt för dig att vara effektiv. Med Trifolium Connect har du tillgång till e-post, kalendrar och kontakter oavsett om du är vid din dator eller använder din iPhone. Samma information överallt. All information synkroniseras blixtsnabbt.

Konto med 3 GB lagring och backup 99 kronor per användare och månad
Konto med 10 GB lagring och backup 249 kronor per användare och månad
Startkostnad 895 kronor
Moms tillkommer

• trifolium connect
  • kalender
  • backup
  • synkronisering
  • iphone

• Göteborg

Med kunskap om kundens behov säljer vi, som långsiktig partner, effektivare it-lösningar vilka ger kunden konkurrensfördelar. Vi säljer konsultation, utbildning och ett intelligent urval av kvalitativa produkter och programvaror till arkitekter, reklam-, informations- och marknadsavdelningar, reklambyråer, prepress, tidningar & tryckerier, webbyråer, video-, film-,radio- och TV-produktionsbolag.

Johan Lindahl