WoodWing World Tour Stockholm

WoodWing World Tour gör ett stopp i Stockholm den 6 september 2011. Här får du senaste nytt och djupgående kunskap om publicering på läsplattor.

WoodWing World Tour är en serie fria seminarier på viktiga platser runt om i världen som riktar sig mot tidskrifter, tidningar och andra företag som publicerar material i både tryckt och digital form.

Stockholmsseminarierna behandlar publicering på läsplattor. Välkända branschpersonligheter delar med sig av sina erfarenheter runt publicering på läsplattor.

Om du producerar tidningar, magasin, böcker eller broschyrer så har du behov av att på ett enkelt sätt kunna publicera ditt innehåll i alla mediakanaler som tryck, webb, mobil och läsplattor.

Trifolium System AB är Gold Business Sponsor till WoodWing World Tour Stockholm

• trifolium
  • woodwing
  • läsplattor
  • ipad
  • digitala produktionsprocesser

• Göteborg

Med kunskap om kundens behov säljer vi, som långsiktig partner, effektivare it-lösningar vilka ger kunden konkurrensfördelar. Vi säljer konsultation, utbildning och ett intelligent urval av kvalitativa produkter och programvaror till arkitekter, reklam-, informations- och marknadsavdelningar, reklambyråer, prepress, tidningar & tryckerier, webbyråer, video-, film-,radio- och TV-produktionsbolag.

Johan Lindahl