Mattsvarta nyheter!

Mattsvarta nyheter!

Nya mattsvarta blandarfästen

I vårt nya blyfria sortiment hittar du nu efterlängtade nyheter. Snygga mattsvarta blandarfästen med riktigt hög finish, avsedda för dold rördragning. Funktioner och kvaliteter delar de med övriga nya produkter i vårt Design Line sortiment.

• Typgodkända
  • Med plats för tätskikt
  • Blyfritt material
  • Demonterbara kopplingar
  • Täckplugg som döljer skruvhuvud
  • Packning mot vägg för ett bättre montage

Efterfrågan på blyfria VVS-produkter ökar med byggföretagens nya hållbarhetsstrategier

Trio Perfekta har varit tidigt ute med att erbjuda blyfria VVS-produkter. Ett helt nytt sortiment med olika VVS-detaljer har utvecklats. Resultatet har blivit ett utbud av blyfria och installationsvänliga produkter.

När vi utvecklar våra produkter väljer vi material med omsorg, och hållbarhet är en viktig aspekt. Efterfrågan på miljösäkra material i byggbranschen ökar, men än så länge är utbudet begränsat då det gäller VVS-produkter. I nuläget är det endast ett fåtal tillverkare som kan erbjuda blyfria produkter.” Robert Johansson, produktchef på Trio Perfekta.

Design Line sortimentet är ett varierat utbud av formsäkra produkter för moderna våtutrymmen. Så att du kan installera snyggt hela vägen.