NYTT | Raka och excentriska rotkopplingar

NYTT | Raka och excentriska rotkopplingar

Förändra med enkla medel

Trio Perfektas sortiment utökas med två nya rotkopplingar. Produkter som kan förenkla vid renovering, i de fall då man väljer att behålla befintlig rördragning och kopplingar i vägg, och bara byter väggbeklädnad. Efter monteringen av rotkopplingen är det sedan enkelt att leda vattnet vidare och ansluta till ett blandarfäste eller en väggbricka. Trio erbjuder två modeller, en rak

och en excentrisk koppling. Den excentriska stolpen kan användas vid avsättning 180 CC för anslutning till 160 CC.

Modell RSK Material Gänga utv. Nyckelgrep Längd Antal/förp
Rak 822 84 93    Mässing     G15 13 mm 100 mm      2
Excentrisk      822 84 94     Mässing        G20 13 mm 100 mm 2

Brett användningsområde

Rotkopplingarna har ett brett användningsområde och passar till blandarfästen, väggbrickor och klämrings-kopplingar avsedda för Ø 15mm kopparrör. Vilket gör det möjligt att kombinera ett äldre rörsystem med moderna produkter. Kopplingarna säljs i par.

Kombinera med moderna produkter

Utnyttja möjligheten att förnya vvs-detaljerna vid renoveringen, det lyfter intrycket och skapar mervärde för kunden.

Jonas Henriksson

Säljare Södra och Norra Sverige 070-898 05 38
Stefan Nordin

Säljare Mellersta Sverige 070-877 75 62

Vi leder vatten

Trio Perfekta är idag en av landets största tillverkare och distributörer av produkter som leder vattnet i våra byggnader. I drygt 80 år har vi arbetat med att utveckla smarta och säkra produkter för VVS-branschen. Vi erbjuder ett brett sortiment, alltifrån standard- till designalternativ.

Trio Perfekta
Ö. Järnvägsgatan 18